Μπορείτε να δείτε τη νέα μας προσπάθεια σε ένα καινούριο blog κάνοντας κλικ εδώ

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Η ΑΛΙΚΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ

Συγγραφέας: Τσαρλς Λούτγουϊτζ Ντότζσον (έγραφε  με το ψευδώνυμο Λιούις Κάρολ)


Η Αλίκη ήταν ξαπλωμένη στην ακροποταμιά δίπλα στην αδερφή της.
Ξαφνικά πετάχτηκε ένα ροζ κουνέλι με ροζ μάτια .Η Αλίκη μόλις είδε το κουνέλι πήγε κοντά του αλλά αυτό έτρεχε . Ξαφνικά η Αλίκη έπεσε σε μια τρύπα και βρέθηκε σε ένα μέρος που είχε μεγάλες βιβλιοθήκες που έφταναν μέχρι το ταβάνι . Μετά βρήκε πάνω σε ένα τραπέζι ένα μπουκάλι που είχε ένα χαρτί που έγραφε " ΠΙΕΣ με". Μόλις η Αλίκη το ήπιε έγινε μικροσκοπική και ό,τι και αν έτρωγε γινότανε ακόμα πιο μικρή.

                                         Μαρία,  Δ΄Τάξη

Στη συνέχεια  η μικρή Αλίκη έζησε πολλές περιπέτειες που, σύμφωνα με τη Μαρία, θα σας αρέσουν πολύ και γι΄αυτό σας προτείνει να διαβάσετε αυτό το κλασικό παραμύθι.

4 σχόλια:

  1. Αυτο το βιβλίο το έχω διαβάσει και μου άρεσε πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ το έχω δει στο σινεμά .Ήταν λίγο διαφορετικό, είχε πιο πολλή δράση ,ζωντάνεψε η ηρωίδα του παραμυθιου σε μια οθόνη και μου άρεσε πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ αυτό το βιβλίο δεν το είχα ξαναδιαβάσει ποτέ.Άλλα μου αρέσει πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΕ ΤΑΙΝΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΒΑΙΒΕΑ ΣΤΟ ΣΗΝΕΜΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟ ΕΔΙΧΝΕ ΜΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΛΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΗΤΕ ΣΤΟ ΣΗΝΕΜΑ ΗΤΕ ΣΕ ΒΙΒΛΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή